Chat

Kirjoittaja Aihe: Isompaa ahventa Joensuun läheltä??  (Luettu 547443 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Jontuz

• Profiili
Vs: Isompaa ahventa Joensuun läheltä??
« Vastaus #2040 : Huhtikuu 15, 2018, 21:17:39 »
Tämä päivä istuttu viinijärvellä kirkkaallapuolella. Pari pientä erehty morriin, tasuriin pari kovempaa tönäsyä. Maanantaina sopivasti vapaa lähteä kokeilemaan uudestaan.

0ne

• Profiili
« Vastaus #2041 : Huhtikuu 16, 2018, 18:27:20 »
juu hiljasta on ja tulee varmaan olemaan koko talven.Pientä olen itse saanut,  pitääpi made koukut laittaa  nyt kun syötti kaloja saa .
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 16, 2018, 18:46:57 kirjoittanut 0ne »

Eci

• kikkelis kokkelis mitäs läksit
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2042 : Huhtikuu 16, 2018, 19:52:41 »
Alkaa olla tän talven pilkitykset pilkitty. Viikonloppuna molempina päivinä vaan pientä sinttiä.

Veikkaan että tuleva viikonloppu viimenen kun jäille on mitään asiaa ja ite en sillon kerkii kun on muita harrastuksia. Viime viikolla kokeilin Pyhäselän lahtia mutta ei sillon ollu matalassa vielä kala niin en tällä viikolla jaksa edes iltapilkille. Toivotaan että ens talvi ois vähän parempi.
Ehkä otin, ehkä en!

Jontuz

• Profiili
« Vastaus #2043 : Huhtikuu 16, 2018, 20:52:15 »
Taas päivä käkitty viinijärvellä kirkkaalla puolella 10-6metrin monttuja kierrellen. Hauki oli aamu tuimaan otillaa 4kpl 1.5 kg mötiköitä jäälle yhdet siimat poikki. Ahvenen osalta ei hirveästi kehumista! silppu oli otillaan mutta ei sitä jaksa onkia pirukaan jos ei kukko ahvenia kaipaa. Alkaa kohta kelit loppua jäitten suhteen normaalisti äitienpäivänä mökille pääsee veneellä mökki tummalla puolella.

jambero

• Profiili
« Vastaus #2044 : Huhtikuu 20, 2018, 22:25:29 »
Tänään oli luultavasti kauden viimeinen pilkkireissu. Hyvissä ajoin olin hepolahdella ja kalaakin löytyi mutta ei järin kovalla otilla ahvenet ollu. Kotiin lähti mukaan kuitenkin 5 ahventa (740g, 700g, 450g, 400g ja 200g) ja lokeille sai heitellä sinttejä. Jäätä vielä kohtalaisesti mutta laatu ei kovin hyvää.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>