Chat

Kirjoittaja Aihe: ERÄ:n yms. lehtien tilaajalahjoista...  (Luettu 2517 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-escorvet-

• Vieras
ERÄ:n yms. lehtien tilaajalahjoista...
« : Kesäkuu 02, 2004, 15:58:15 »
On vähän offtopicia, mutta: tilasin Erä-lehden, tarjouksena että saan Rapala Tail Dancerin... mutta mutta ei alkanut kuulua. Soitin toimitukseen ja sanoivat että tulossa on... kului aikaa ja postissa tuli paketti, jossa oli Storm kalajigi, jotain kakkoslaatua, pyrstö oli semmonen valuvikainen... saa nähä mitä tekis. Ei oikein lupaavaalta kuulosta. Onko muilla kokemuksia? >:(

edit: otsikko vaihdettu aihetta vastaavaksi...

Wamba

• MSN Messenger  - on
    • Profiili
Re:OT
« Vastaus #1 : Kesäkuu 03, 2004, 11:54:27 »
Kyl mä ite tykkään noista Stormin kalajigeistä ja itsekkion mietin onkohan toi pyrstö ihan oikeen muotoinen mut kerran se oli saman näköinen kuin muut nii ostin pois ja en kadu sitä ostoa.
Se mikä ei tapa nii sattuu aivan s******sti...!!!

jaba88

• Vieras
Re:OT
« Vastaus #2 : Kesäkuu 04, 2004, 07:10:09 »
no älä lähetä sitä jigiä takaisin vaan pyydä vaappukin lisäksi minkä ne lupasivat :D...

kaivo

• Vieras
Re:ERÄ:n yms. lehtien tilaajalahjoista...
« Vastaus #3 : Kesäkuu 04, 2004, 10:53:47 »
Itse tilasin Metsästys och Kalastuksen tuossa keväämmällä, sellaisen määräaikaisen tarjouksen perusteella. Tilaajalle luvattiin lahjaksi Stormin kalajigi, jonka nimeä en kyllä muista ulkoa :) Ei ole vielä näkynyt. Tai no, en ole ollut tässä kotosalla vajaaseen viikkoon, joten ehkäpä se on jo postilaatikossa odottamassa... Ainakin velipoikani sai eilen oman jiginsä, samanlaisen lehtitilauksen myötä...

*ps: eilen, 5.6. oli luvattu jigi tullut postilaatikkoon.. :)

Jigi

• Vieras
« Vastaus #4 : Kesäkuu 05, 2004, 11:58:07 »
Tilattiin mekin ERÄ-lehti, ja lahjaksi luvattiin Räsäsen se pienin malli. Mutta eipä ole kuulunut sitä viehettä tähänkään päivään mennessä:(. Mutta ei nyt sitten viitsitty soittelemaan sinne ruveta.

Monni

• Parasta A-luokkaa.
    • MSN Messenger  - juha_moisio7@msn.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : Kesäkuu 05, 2004, 21:29:35 »
Mä tilasin erän niin luvattiin 3 storm kalajigii kaupan päälle. Kyllä ne jigit tuli sit ekan numeron mukana muovikuoressa. Ootteko muuten kuin varmoja että oliko se tarjous menny voimasta kun lähetitte tilauksen?  ;)
Poltinkoski

-escorvet-

• Vieras
« Vastaus #6 : Kesäkuu 06, 2004, 13:27:49 »
jep itse olen,soitin firmaan ja pahoitteli tilannetta ja saan stormin kalajigin lisäksi rapala tail dancerin kirjekuoressa lähipäivinä...aaha...helpotti :D

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #7 : Kesäkuu 06, 2004, 19:37:55 »
Minulle tuli Erä-lehdestä pieni vaappu.
Olin kai osallistunut johonkin kilpailuun ja voittanut sen sieltä. :)

durra

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : Kesäkuu 07, 2004, 13:40:27 »
Ja erän mukana tulevassa rapala kalenterissa päivät on ihan miten sattuu (ei oikeita päivämäriä), jeejee paljon on siitäkin mainoslehtisestä hyötyä >:(!!!

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #9 : Kesäkuu 08, 2004, 07:20:21 »
Osasta ERÄ-lehden kestotilaajaetuna jaetusta vuosikalanterista on pudonnut keskimmäinen neljän sivun arkki pois jossain vaiheessa, jolloin kesäkuun päivät, koko heinäkuun osuus ja elokuun kuva ovat kateissa.

Syynä on se, että kyseisen kalanterin niittaus on selkeästi epäonnistunut, sillä kalenterin tavallista kovempi paperi on murtunut taitteesta niittien kohdalta. Olemme pahoillamme asiasta. Syy ei varmasti ole ainakaan ERÄn toimituksessa, vaan kyseisen kalenterin painaneen kirjapainon ammattitaidossa. Asiasta on tehty (vihainen) reklamaatio painolle.

Ottamalla yhteyttä Yhtyneiden Kuvalehtien tilaajapalveluun (kontaktiedot lehdessä tai ERÄn nettivuilla) voi saada uuden kalenterin viallisen tilalle.

Seppo Suuronen
pt/ERÄ

Tuomolaa

• Profiili
Vs: ERÄ:n yms. lehtien tilaajalahjoista...
« Vastaus #10 : Huhtikuu 11, 2017, 12:23:09 »
Sori vanhan ketjun jatkamisesta, mutta onko jollain tietoa onko Erä lehdellä vielä tarjolla jotain tilaajalahjoja? Ja jos kyllä, miten saisi ne itselleen.

Ainakaan tällä sivulla ei ole mainittu mitään tarjouksia nyt 2017...  :?

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>