Chat

Kirjoittaja Aihe: TURNEE LA 3.10.2020 klo 18  (Luettu 370 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KuKa

• Profiili
    • Maalauksia, piirustuksia, valokuvia
    • Sähköposti
TURNEE LA 3.10.2020 klo 18
« : Syyskuu 14, 2020, 18:15:09 »
NONI. LAITETAAN TURNETTA LAUANTAILLE 3.10. KLO 18. ILMOITTAUTUMISET MINULLE PELIKAISTALLA TAI KALASSA.NETISSÄ. PÄÄSÄÄNTÖISESTI VIEDÄÄN KERRALLA LÄPI, MUTTA JOS YLI 30 ILMOITTAUTUNUTTA, NIIN PYRITÄÄN 3.10. SAMAAN AIKAAN JÄRJESTÄMÄÄN KARSINNAT AINAKIN KAHDELLA HOSTILLA JA FINAALI SEURAAVANA PÄIVÄNÄ, JOS EI PÄÄLLEKKÄISYYTTÄ LIIGAN TAI MUUN TÄRKEÄN KANSSA OLE. SPONSOREITA LAITAN TÄSSÄ SAMALLA HAKUUN ERIKSEEN KYSELEMÄTTÄ JA ITSE LUPAAN MYÖHEMMIN LAITETTAVASTA LINKISTÄ VALITTAVAKSI A4-KOKOISIA, JA VAIHTOEHTOISESTI NOUDETTAESSA KEHYSTETTYJÄ, JOISTA VALITA. PIENI KOKO SIKSI, ETTÄ A3 EI MAHDU POSTILAATIKKOON, VAAN PITÄÄ PIKAKIRJEENÄ, JA NYT OMAT KULUT NOLLAAN KONKURSSIN JOHDOSTA. PELIN HARRASTAJISSA LIENEE IHMISIÄ, JOTKA PYSTYVÄT PAREMPIIN PALIINTOIHIN, JA PELAAMINEN JA KUNNIA VOITOSTA KOVASSA SEURASSA ON PALKINNOISTA PARAS?

Mapit myöhemmin, samoin muut palkinnot, jos tulee, ja jos niin voittaja valitsee ensin jne. Pisteet 14-12-10-9-8..2-1  +1

Ja tuolta valittavissa jollain palkinto,

www.perttimatikainen.fi

Sävellän jotain mappeja just nyt,

Iso Ruuhijärvi 213, kl
Niemisjärvet 213, kl
Surrinlampi 213, kl
Hossalaislammet 213, kl
Iso Söimi 213, kl

Palkinnoista, mahdollisista tietoa minulle tai suoraan ketjuun. Lisätietoja minulta ja tiedotan täällä lisää. Ilmoittauneita laitetaan tänne aikanaan.

Ja pannaan ilmoittautuminen loppumaan vaikka 24.9.2020

TURNEE PERUTTU...!!!

Epäselvissä asioissa kysymykset mulle, KuKa
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2020, 18:42:06 kirjoittanut KuKa »

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>