Chat

Kirjoittaja Aihe: Puhelimella pelaaminen ja siihen liittyvä *Chatti*  (Luettu 271 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Memmu66

• Elämä on .....
    • Profiili
Moikka, ajattelin nyt hiukan kirjoittaa aiheesta, kun olen kokenut puhelimella pelaamisen aiheuttavan närää joidenkin kanssapelaajien taholla, joten kerrompa muutaman asian tähän liittyen  :-)

Itse kuulun siihen pelaajajoukkoon joka on alusta asti pelannut puhelimella,toki myös pöytäkoneelle peli on ladattu ja ahkerassa käytössä sekin :)
Puhelimella pelaamisessa on vain yksi huono puoli,eli kun pelaajia on juttu tuulella täyttyy ruutu paljosta txt ja usein tulee se chat otettua pois päältä tästä syystä! Se kirjoittelu nimittäin häiritsee todella paljon päällä ollessaan pelaamista.

Kiitos vain pelin tekijöile että txt poisto ruudulta onnistuu nykyään siitä 10p ja papukaijan merkki.

Nyt sitten siihen itse asiaan, vastaan tulee ajoittain pelaajia jotka ovat närkästyneet, kun en ole tervehtinyt tai osallistunut keskusteluun pyörivän mapin aikana. On sanottu ylpeäksi ja heitelty kysymyksinä, että onko sitä pärjääminen ym noussut päähän jne.
Ei ole noussut ja ei tule nousemaankaan :)
Joten mikäli et saa haluamaasi pelaajaan yhteyttä,hän ei vastaa tms olisiko mahdollista että, hänellä on chat pois päältä oman pelirauhan vuoksi!

Kyllä morjestan kaikkia tasapuolisesti aina kun chat on päällä  nähdään jäällä :-D

mianka

• Säätäjä-ässä säätämässä
    • Profiili
Vs: Puhelimella pelaaminen ja siihen liittyvä *Chatti*
« Vastaus #1 : Heinäkuu 11, 2019, 11:08:58 »
Juuh, itsekään en juuri juttele silloin kun pelaan puhelimella.
Ja se mitä silloin kirjottelen on yleensä hyvin lyhyesti esitetty.

Se kirjoittaminen on vaan niin hidasta mun isoilla sormilla,
kun aina osuu just väärään kirjaimeen, vaikka kuinka yrittää.

Sanna=)

• Vieras
« Vastaus #2 : Heinäkuu 11, 2019, 15:21:24 »
Itse pelannu pelkällä luurilla ja kyllä käytän myös chattia ei itseä ole tekstit häirinny😊 Luulisin et kaikki on kii tottumuksesta🤔

Memmu66

• Elämä on .....
    • Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 11, 2019, 15:52:58 »
Jep, oma pointtini olikin että kun sen chatin olen sulkenut ruudulta en näe muiden pelaajien kommentteja/kirjoituksia eli mahd. tervehtimisiä tai yksityisviestejä ja tämä sitten saattaa antaa ns.väärää sanomaa minusta kanssapelaajille :) Siksi halusin valoittaa asiaa!

Kyllä minäkin välillä pidän puhelimella pelatessa chatin päällä ja kirjoittelen,vaihtelee paljon oman fiiliksen mukaan. Mutta esim kpl kisassa on pelaaminen huomattavasti sujuvampaa kun chat on pois ja tuloksetkin parempia.

Mianka.. sama homma nakkisormilla kirjottaa mitä sattuu :) ja se välillä ärsyttää

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>