Chat

Kirjoittaja Aihe: Onko orimattilassa kirjolohta? Porvoonjoessa tai muualla?  (Luettu 666 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kalatyttö19v

• Profiili
Jatkuvasti kuulen juttuja että Orimattilaan kalastamaan koskeen kirjolohta bla bla. Itse käynyt siellä pellon nurkista pari kertaa heittämässä virveliä isoin ahven saalein (todella villiä ja kovaa ahventa mutta kaikki alle 100 grammaa - silti ajon arvoinen paikka) mutta olen myös kuullut että siinä samalla Porvoonjoella Orimattilan kohdalla olisi semmonen kunnon koski raunioiden keskellä josta pystyy kirjolohta perholla ja myös virvelillä saada. Ja samaa kirjolohta kyllä siitä pellon nurkiltakin varmaan voisi saada mutta raunioilta mukavampi varmaan mutta onko siellä  sitä kirjolohta? Tarua vai totta?

Kuullut kyllä että 90% ajasta sieltäkin sitä ahventa tulee tietty. 90% ahventa, 10% kirjolohta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 28, 2019, 22:04:30 kirjoittanut Kalatyttö19v »

Kalatyttö19v

• Profiili
Vs: Onko orimattilassa kirjolohta? Porvoonjoessa tai muualla?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 29, 2019, 00:05:55 »
https://perhorasia.fi/Diary/ViewDiaryEntry.thtml?entryID=8159

Juu tuosta sillan alta minäkin olen koettanut. Tai vierestä mutta siitä juu. Tuota hevoskoskea ja rauniopaikkaa etsin missä pääsee kunnolla oikee kahlaamaan

Kalatyttö19v

• Profiili
Vs: Onko orimattilassa kirjolohta? Porvoonjoessa tai muualla?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 29, 2019, 00:07:22 »
Millos se kirjolohen nappaamisaika tulee niin tekee mieli nyt jo! Joskus kesän puolessa välissä vrmaa?

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>