Chat

Kirjoittaja Aihe: Kauden 2018-2019 turnaukset  (Luettu 773 kertaa)

Nipz ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
Kauden 2018-2019 turnaukset
« : Syyskuu 04, 2018, 22:27:13 »
Kausi alkaa olla aluillaan, joten herätelläänpäs talkoohenkeä.

Eli kisajärjestäjiä, hosteja, tuomareita sun muita ollaan taas vailla erinäisiin turnauksiin. Joten pistäkääpäs keskustelut käyntiin ja alkakaa valmistella kuvioita. Tärkeimmät kisat, joille haetaan organisaattorit edellisvuosien tapaan ovat:

1) Liiga

2) SM-turnaus

3) MM-turnaus

Liiga on alkanut yleensä jo syystalvesta, joten kannattaa ajoissa aloitella siihen liittyvät puuhastelut.

SM-kisat käytäneen taas keskitalven kylmimmillä säillä.

MM-turnaus päättää isojen kisojen kauden kevättalvella.

Liigan pyörittämiseen en osallistu itse.

Minä olen SM-turnauksen  ylituomari ja palkintopuolen organisaattori, kisapuolella tarvitaan taas paljon apuja (hosteja, ilmoittautumisia jne)..

MM-kisoissa minä hoidan käytännön puolelta paljon asioita, mutta tarvitsen apuja hostaamiseen ja pistelaskuihin.

Keskustelu on avattu, tehdään tästä jälleen kerran loistokausi.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
Vs: Kauden 2018-2019 turnaukset
« Vastaus #1 : Syyskuu 05, 2018, 18:17:55 »
Jerchwille iso hatunnosto, liiga on saamassa uuden vetäjän. Hauen leuan ja kumppaneiden iso työ on siis saamassa jatkajan. Toivottavasti löytyy myös oikea- ja vasen käsi tähän avuksi aikanaan.

SM-turnauksen järjestelyt ehditään hoitaa myöhemminkin, mutta yllättävän äkkiä sitäkin pitää alkaa pyörittämään.

Miten on, kuulutetaanko liigaa esim. facebookin pp2 sivulla?
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

KuKa

• Profiili
    • Maalauksia, piirustuksia, valokuvia
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Syyskuu 05, 2018, 19:03:19 »
Mahdollisesti voin hostata jotain turnauksia, mutta vain jos saan hankittua jossain vaiheessa paremman ja varmemman koneen...
Liigassa jos jossain pienessä apua tarvitaan, niin mahdollisuuksien mukaan autellaan, mutta nyt on rajallisesti aikaa...

T. KuKa

Jari Hämäläinen

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Syyskuu 06, 2018, 19:06:46 »
Minäkin voin hostata jos tarvetta vaatii, 1-3 serverillä

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>