Chat

Kirjoittaja Aihe: Rauha maahan.  (Luettu 2683 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tonza_888 (A)

• Grinder
    • Profiili
    • Sähköposti
Rauha maahan.
« : Heinäkuu 10, 2018, 23:22:16 »
Ei aloiteta samaa enää uudestaan,mitä on tuolla toisella palstalla. Pyydänkin,että ei tehdä tästä sivusta keskustelusivua,vaam vastaatte mulle yv:nä tähän,jos tahdotte.

Tämä kyseinen "adminaihe" tuolla toisella sivulla..Niin sen koko idean takana,mitä itse sinne ekana kommentoin,oli antaa anonyymi esimerkki tilanteesta ja näin poispäin. Ajattelin ihmisten parasta siinä, että nimiä ei tarvitsisi alkaa seuhtomaan,vaan voitaisiin keskustella asiasta rauhallisesti ja kritiikin sävyllä.

Kenellekään en ole tahtonut tehdä pahaa tai hallaa. Mielestäni adminit ja hostit ynnä muut ovat niin sanotusti "peruspelaajia" paremmassa asemassa ja mielestäni heille saa antaa palautetta julkisestikin. Ei siitä tulisi ottaa heti itseensä,vaan vastata asiallisesti ja lukea huolellisesti läpi,mitä toinen on kirjoittanut. Kaikella kunnioituksella, ainut asia mitä  pyysin,oli rakentava keskustelu. Rehellisyys maan perii ja sitä kautta asioihin saahaan ratkaisuja ja vaihtoehtoja,jossa kaikki voittavat jotain.

En pyytänyt julkista päänaukomista tiimiäni,kaveriani tai itseäni kohtaan. Minusta se ei ole reilua. Ja toisekseen,miksi tiimikorttia aletaan vetämään aina esille kun ottaa johonkin kantaa? Sitä en ymmärrä ja on aika loukkaavaa ja perusteetonta Miksi ansaitsen sen,kun annan ylemmälle taholle palautetta? Eihän asiakaspalvelukaan toimi niin,että asiakas tulee sanomaan tarjoilialle,että "anteeksi, sain punaista viiniä valkoisen sijaan,saisinko tilalle oikean?" Ei siihen vastata, että v*tut saat, hae itse." Ei se niin toimi,siinäkin on kyse palautteesta ja kritiikistä vain.

Olen aina kunnioittanut ja tulen aina kunnioittamaan kanssa pelaajia,hosteja,modeja ja admineita. Ei se ole siitä kiinni,ei mikään itseni kohdalla nuista nipistä sisimmässäni jokaisena iltana viikossa. Olen rehellinen ja joskus asioista täytyy keskustella suorin sanoin,että ratkaisut saadaan. En ansaitse iskua vyön alle,enkä minnekään muuallekaan siitä, että lähetin ylemmäs palautetta. Memmukka ei myöskään ansaitse paskaa niskaan,hän ajatteli myös muiden parasta ja halusi saada yhtälailla oikeudenmukaisuutta aikaiseksi.

Olen pahoillani,jos olen jotain väärin tehnyt,vaikka minunhan tässä ei pitäisi varmaan pyydellä. LD-50 pahoitteli jo henkilökohtaisesti päiviä sitten ja hänelle siitä iso peukku. Arvostan.

Hyvää yötä kaikille!

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2018, 23:49:18 kirjoittanut Tonza_888 (A) »
Keep going and never stop...

Björnis

• Profiili
    • Sähköposti
Vs: Rauha maahan.
« Vastaus #1 : Heinäkuu 11, 2018, 00:09:09 »
On rauha. Jutellaan vaikka jäällä kun törmätään!
-B-

Korpelannapakymppi10(C

• Salmelaisen kujanjuoksu
  • Muut tekee mitä osaa..hitsari mitä haluaa
    • Profiili
« Vastaus #2 : Heinäkuu 11, 2018, 07:51:14 »
happy summer. remember to relax between work as well as games. smile on the lip and tick for everyone.

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
  • joskus sokeakin kalastaja löytää kalan
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Heinäkuu 11, 2018, 23:43:47 »
Päänaukomista toisia kohtaanhan te esitätte Suoraan  tai epäsuorasti. Sanot ettet halua sitä temillesi tai pelaajillesi. Turha teidän on marttyyriksi heittäytyä..en ansaitse sitä sanot. Eli te saatte heittää lokaa toisten päälle. Sanot että ainoa oikea admin on Aku Ankka, muut surkeita. Eli loukkaat toisia admineja..sitten taas sanot kunnioitat admineja ja toisia pelaajia. Niin paljon sinua olen kunnoittanut ja kunniotan..ole esimerkillinen loppuun asti. Kyllä Memmukka ei halunnut kenellekään mitään hyvää vaan kohottaa omaa asemaansa sinun silmissä. Jos Memmukka olisi halunnut hyvää olisi tyytynyt raportoimaan Heikille. Nyt täällä ensin haukutte muut ja sanotte rauha maahan. Okei mä pyydän anteeksi kaikilta joita  olen  loukannut. Jos annatte anteeksi ja todella haluatte rauhan maahan, ette enää kommentoi asiaa . Rauha maassa ja pilkitään. Eiköhän kaikki ole saanut puhaltaa tarpeeksi. Itse en enää kommentoi asiaa. Se on mennyttä.

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : Heinäkuu 12, 2018, 00:33:47 »
Sanoin lopetin aiheen käsittelyn. Hyvää yötä nukukkukaa hyvin. :-D

Memmu66

• Elämä on .....
    • Profiili
« Vastaus #5 : Heinäkuu 12, 2018, 09:19:15 »
Hei,empä arvannut kuinka tunteisiin aloitukseni meni!?

On kuitenkin syytä vielä toistaa muutama asia, tuntuu todella pahalta tämä *vääristely* asioissa joten tässä kirjoittamani txt uudelleen.

Ihan aluksi sellainen pointti että jokainen meistä vastaa omista kirjoittamisista chattiin peleissä,tapahtuu se sitten yleisillä tai privana. Muiden läsnäolijoiden kunnioittaminen olisi suotavaa ja kuuluu hyviin tapoihin.

Käsittääkseni adminien tehtävänä servuilla on pitää huolta ettei pelien aikoina aiheudu häirintää tai kirjoittelu ole asiatonta,he myös voivat toimia *hostin* apulaisina ja vaihdella paikalla ollessaan mappeja esim. voittajan valinnalla. Tämä on ihan loistava asia ja kiitos että löytyy niitäkin jotka jaksavat oman pelinsä ohella näitä toteuttaa :) Mutta tässä on tullut viime aikoina huomattua että osalla admineista näyttää valtuudet nousevan ns.hattuun ja peleissä tunteet nousevat monellakin pintaan kun voiton jälkeen se oma toivemappi ei menekkään läpi vaan admin omista puheistaan *voittajan valinnalla mennään* huolimatta laittaakin sen oman suosikkinsa ja siihen on sitten tyytyminen.
Olen itse pelannut eri nimimerkeillä viime kuukausina ja seurannut tätä ja se todellakin toistuu ilmiönä melkein päivittäin. Ketään en tässä ala nimeämään,mutta totean että seiskää sanojenne/lupauksienne takana niin homma toimii.

Toinen silmiinpistävä asia on tämä .. tietyssä asemassa olevat *vanhat tekijät* potkivat servuilta pelaajia ulos kun txt menee omasta mielestään asiattomaksi,mutta osaavat sitten tietyissä tilanteissa itse kirjoitella navan alapuolista txt ihan huolella ja härskisti, itseäni huvittaa kuinka alas voi vajota? Syytellään muita mutta samaan hengenvetoon itse ollaan syvältä ja sieltä!

Sääntöjen tulisi koskea ihan jokaista, ei persoonan tai pärstän mukaan...

Meitä on sekalainen seurakunta jäällä peleissä ja väkisinkin tulee ylilyöntejä eikä aina olla samaa mieltä mutta pääsääntöisesti aikuisten tulisi osata hyvä käytös ilman että tarkoituksellisesti ilkeillään.
Olen takuulla itsekkin möläytellyt jotain sinä aikana mitä peliä olen pelannut ja voinkin tässä julkisesti ilmoittaa pahoitteluni/anteeksipyynnön jos joku on kokenut sanomisiani loukkaavina.

Toivon että tämä kirjoitus herättää positiivisella tavalla keskustelua ... tiedän että sohaisin muurahaispesää

Mitä loan heittämistä tms. tässä on???
Kerron avoimesti ja mielestäni oikeutetusti omista kokemuksista ja tapahtumista peleissä.

En ole tehnyt tästä ketään kohtaan henkilökohtaista,mutta minut on kyllä mainittu,leimattu ja annettu ymmärtää sellaisia asioita kirjoituksilla joissa ei ole mitään tohtuuspohjaa vaan vedetään hatusta omia oletuksia minusta julkiseksi.

Olen keskustellut yksityisviesteillä privana näistä epäkohdista ja saanut komppausta kirjoitukseeni. Taustalla on siis muitakin jotka kokevat asioita samalla tavalla. Monikaan ei halua sanoa mitään koska tietävät millaiseen myllytykseen voi joutua, se on nyt nähty omalla kohdalla.

Tämän myötä lopetan kommentoinnin nyt ja jatkossa.
Saattaa olla että myös pelaamiseni loppuu! Ei mitään järkeä jos pilkkiyhteisö dissaa rehellisyydestä ja avoimmuudesta.

Tonza_888 (A)

• Grinder
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : Heinäkuu 12, 2018, 10:45:56 »

Hei,empä arvannut kuinka tunteisiin aloitukseni meni!?

On kuitenkin syytä vielä toistaa muutama asia, tuntuu todella pahalta tämä *vääristely* asioissa joten tässä kirjoittamani txt uudelleen.

Ihan aluksi sellainen pointti että jokainen meistä vastaa omista kirjoittamisista chattiin peleissä,tapahtuu se sitten yleisillä tai privana. Muiden läsnäolijoiden kunnioittaminen olisi suotavaa ja kuuluu hyviin tapoihin.

Käsittääkseni adminien tehtävänä servuilla on pitää huolta ettei pelien aikoina aiheudu häirintää tai kirjoittelu ole asiatonta,he myös voivat toimia *hostin* apulaisina ja vaihdella paikalla ollessaan mappeja esim. voittajan valinnalla. Tämä on ihan loistava asia ja kiitos että löytyy niitäkin jotka jaksavat oman pelinsä ohella näitä toteuttaa :) Mutta tässä on tullut viime aikoina huomattua että osalla admineista näyttää valtuudet nousevan ns.hattuun ja peleissä tunteet nousevat monellakin pintaan kun voiton jälkeen se oma toivemappi ei menekkään läpi vaan admin omista puheistaan *voittajan valinnalla mennään* huolimatta laittaakin sen oman suosikkinsa ja siihen on sitten tyytyminen.
Olen itse pelannut eri nimimerkeillä viime kuukausina ja seurannut tätä ja se todellakin toistuu ilmiönä melkein päivittäin. Ketään en tässä ala nimeämään,mutta totean että seiskää sanojenne/lupauksienne takana niin homma toimii.

Toinen silmiinpistävä asia on tämä .. tietyssä asemassa olevat *vanhat tekijät* potkivat servuilta pelaajia ulos kun txt menee omasta mielestään asiattomaksi,mutta osaavat sitten tietyissä tilanteissa itse kirjoitella navan alapuolista txt ihan huolella ja härskisti, itseäni huvittaa kuinka alas voi vajota? Syytellään muita mutta samaan hengenvetoon itse ollaan syvältä ja sieltä!

Sääntöjen tulisi koskea ihan jokaista, ei persoonan tai pärstän mukaan...

Meitä on sekalainen seurakunta jäällä peleissä ja väkisinkin tulee ylilyöntejä eikä aina olla samaa mieltä mutta pääsääntöisesti aikuisten tulisi osata hyvä käytös ilman että tarkoituksellisesti ilkeillään.
Olen takuulla itsekkin möläytellyt jotain sinä aikana mitä peliä olen pelannut ja voinkin tässä julkisesti ilmoittaa pahoitteluni/anteeksipyynnön jos joku on kokenut sanomisiani loukkaavina.

Toivon että tämä kirjoitus herättää positiivisella tavalla keskustelua ... tiedän että sohaisin muurahaispesää

Mitä loan heittämistä tms. tässä on???
Kerron avoimesti ja mielestäni oikeutetusti omista kokemuksista ja tapahtumista peleissä.

En ole tehnyt tästä ketään kohtaan henkilökohtaista,mutta minut on kyllä mainittu,leimattu ja annettu ymmärtää sellaisia asioita kirjoituksilla joissa ei ole mitään tohtuuspohjaa vaan vedetään hatusta omia oletuksia minusta julkiseksi.

Olen keskustellut yksityisviesteillä privana näistä epäkohdista ja saanut komppausta kirjoitukseeni. Taustalla on siis muitakin jotka kokevat asioita samalla tavalla. Monikaan ei halua sanoa mitään koska tietävät millaiseen myllytykseen voi joutua, se on nyt nähty omalla kohdalla.

Tämän myötä lopetan kommentoinnin nyt ja jatkossa.
Saattaa olla että myös pelaamiseni loppuu! Ei mitään järkeä jos pilkkiyhteisö dissaa rehellisyydestä ja avoimmuudesta.

Yhdyn tuohon, mutta nyt tämä asia on loppuunkäsitelty. Olen sitä hokenut jo jossakin kohti, että yv:llä. hoidetaan loput, ei täällä. Jos ei siihenkään ole tarvista, niin hyvä vaan. Aletaan keskityä olennaiseen....

Perjantaina jos sais vaikka jotain turneen poikasta aikaseksi :)
Keep going and never stop...

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : Heinäkuu 14, 2018, 23:00:09 »
Hyvä, että loppui. Ihmeellistä, vaan että viimeiseksi aina kommentoi kronosin porukka vaikka aloittivat tämän hupi leikin. Aikas rehellisii tässä on ollut itse kukin. Vaikka meistä muista valehtelijoita tehtiinkin, jotta Memmukka voidaan rehelliseksi todeta. (niinkuin hän julistaa)
 Ps. jos joskus voitan mapin ja toivettani ei laiteta..lupaan rehellisesti: En ilmoita siitä Heikille...ei Korpelan napakymppi tai kukaan meidän kapuista viestitä kyseiselle surkealle adminille..mitä sinulla  on Tiikeriä vastaan kun et hänen toivomaa mappii laittanut..vaik hän voitti MAPIN. En aloita siitä topickkia, jossa haukun adminin, körmyn, kk.kojootin ja kaikki muistamani adminit. Ei meidän kapuista kukaan aloita topicia :rauha maassa.
 Miksi? kapuni uskoo,että voitan toisenkin mapin joskus,.,enkä ala itkemään :-D Hurrikaaneja ei järkytä mikään..sillä voitamme pelejä jatkuvasti..hurraa hurrikaanit. Hyvää kesää kaikille. Jäällä tavataan.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2018, 09:55:56 kirjoittanut Tiikeri2 »

exte

• näin se homma etenee...
    • Profiili
« Vastaus #8 : Heinäkuu 15, 2018, 04:51:54 »
Täällä lupaillaan et en vastaa enää kommentointiin ja kaikki ok mutta sitten tää paska jatkuu vaan! On huvittavaa jopa seurata tätä. Suomessa saadaan paskamyrsky heinäkuussa propilkissä :D 
Kaikilla helpompi olla kun sovitte ja ootte edes jonkiverran kavereita... Laitan nyt humoristisesti et kuunelkaa tää ja uudella ilmeellä sit liikenteeseen! https://www.youtube.com/watch?v=PLOLTk1GVRE

Morripoika

• Kreatiinimäskääjä
    • MSN Messenger  - j.aa.kola@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #9 : Heinäkuu 15, 2018, 16:04:22 »
Ollaan pieni yhteisö, pyritään pysymään sovussa ja puhaltaan yhteen hiileen. Tämän pitäs pääasiallisesti olla kuitenkin hauskaa.  :-D
Mutta hei, myrskyn jälkeen on poutasää!
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #10 : Heinäkuu 16, 2018, 00:19:39 »
Täällä lupaillaan et en vastaa enää kommentointiin ja kaikki ok mutta sitten tää paska jatkuu vaan! On huvittavaa jopa seurata tätä. Suomessa saadaan paskamyrsky heinäkuussa propilkissä :D 
Kaikilla helpompi olla kun sovitte ja ootte edes jonkiverran kavereita... Laitan nyt humoristisesti et kuunelkaa tää ja uudella ilmeellä sit liikenteeseen! https://www.youtube.com/watch?v=PLOLTk1GVRE

Minusta on erittäin hieno asia, että porukka suhtautuu tähän tällaisella intohimolla. Pelintekijälle tämä on suuri kunnia! Pelillä on oikeasti merkitystä ja se otettaan tosissaan. Voiko tätä paremmin asiat enää olla?!
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>