Chat

Kirjoittaja Aihe: Asiaa adminien,moderaattoreiden ja myös pelaajien toiminnasta pelissä!  (Luettu 3538 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Memmu66

• Elämä on .....
    • Profiili
Ihan aluksi sellainen pointti että jokainen meistä vastaa omista kirjoittamisista chattiin peleissä,tapahtuu se sitten yleisillä tai privana. Muiden läsnäolijoiden kunnioittaminen olisi suotavaa ja kuuluu hyviin tapoihin.

Käsittääkseni adminien tehtävänä servuilla on pitää huolta ettei pelien aikoina aiheudu häirintää tai kirjoittelu ole asiatonta,he myös voivat toimia *hostin* apulaisina ja vaihdella paikalla ollessaan mappeja esim. voittajan valinnalla. Tämä on ihan loistava asia ja kiitos että löytyy niitäkin jotka jaksavat oman pelinsä ohella näitä toteuttaa :) Mutta tässä on tullut viime aikoina huomattua että osalla admineista näyttää valtuudet nousevan ns.hattuun ja peleissä tunteet nousevat monellakin pintaan kun voiton jälkeen se oma toivemappi ei menekkään läpi vaan admin omista puheistaan *voittajan valinnalla mennään* huolimatta laittaakin sen oman suosikkinsa ja siihen on sitten tyytyminen.
Olen itse pelannut eri nimimerkeillä viime kuukausina ja seurannut tätä ja se todellakin toistuu ilmiönä melkein päivittäin. Ketään en tässä ala nimeämään,mutta totean että seiskää sanojenne/lupauksienne takana niin homma toimii.

Toinen silmiinpistävä asia on tämä .. tietyssä asemassa olevat *vanhat tekijät* potkivat servuilta pelaajia ulos kun txt menee omasta mielestään asiattomaksi,mutta osaavat sitten tietyissä tilanteissa itse kirjoitella navan alapuolista txt ihan huolella ja härskisti, itseäni huvittaa kuinka alas voi vajota? Syytellään muita mutta samaan hengenvetoon itse ollaan syvältä ja sieltä!

Sääntöjen tulisi koskea ihan jokaista, ei persoonan tai pärstän mukaan...

Meitä on sekalainen seurakunta jäällä peleissä ja väkisinkin tulee ylilyöntejä eikä aina olla samaa mieltä mutta pääsääntöisesti aikuisten tulisi osata hyvä käytös ilman että tarkoituksellisesti ilkeillään.
Olen takuulla itsekkin möläytellyt jotain sinä aikana mitä peliä olen pelannut ja voinkin tässä julkisesti ilmoittaa pahoitteluni/anteeksipyynnön jos joku on kokenut sanomisiani loukkaavina.

Toivon että tämä kirjoitus herättää positiivisella tavalla keskustelua ... tiedän että sohaisin muurahaispesää!

LD50-FIN (FIN)

• Toinen jalka haudassa
    • Profiili
Käsi pystyssä..Syyllinen  :evil:

chat log+kuvaa  kaikesta sillon faktaa muuten  ei mitään...

LD50-FIN (FIN)

• Toinen jalka haudassa
    • Profiili
oon adminina aikoinaan toiminut en muista ongelmii.. pe illat nykysin adminin painajainen.. memmu tossa oikeessa kun voittajan valinnat, on loukkaavaa sivuuttaa se..KKK esim adminoinnit toiv. lopettanut...

Memmu66

• Elämä on .....
    • Profiili
Itse en etsisi ns. syyllisiä vaan toivon että jokainen pohtisi sitä omaa toimintaansa ja seisoo sanojensa takana.

Tonza_888 (A)

• Grinder of lost toutain
    • Profiili
    • Sähköposti
Ei varmaan pitäisi sanoa mitään, mutta sanon nyt kuitenkin.
Tuntuu hiukan siltä, että nykyään admineilla ei oikein ole nuo ohjat käsissään. Admineilla tuntuu olevan oikeus sanoa mitä vaan eli aukoa päätään ja päättää. ne mapitkin itse, vaikka servulla olisi sovittu ne voittajan valinnat. Lisäksi, admineistä jotkut käyttävät itse sitä rumaa kieltä, mitä heidän pitäisi juuri kitkeä pois, eikä lisätä sitä. Peliä pelaa aina 6v tenavatkin, niin millasen kuvan tai siis esikuvan ne siitä saa, kun aikuiset ihmiset puhuu propilkki pelissä v*ittua ja ynnä muuta? Onko se sitä myönteistä kehitystä vai?

Esimerkkinä tästä taannoin oli tilanne, kun adminin ja yhen niemeltä mainitsemattoman pelaajan välillä puhkesi erimielisyys siitä, kun admin ei yllättäen "osannut" taaskaan mappia laittaa. Kielenkäyttö meni aika rumaksi ja yritin sit hieman neuvoa toista tilanteessa. Noh sit sain itse vastaukseksi silkkaa veetuilua melkein koko mapin ajan ja hermostuin lopulta itsekin ja lähdin menemään. En väitä, ettenkö ois iteki lähtiessäni ollu liian karski, mutta onhan jonkun sanottava edes.  Ja admin ei tee. mitään, höpöttää chatissa satagrammasista mateista :DD ja on ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
asiasta löytyy chatlogit, mutta en viitsi ihan tännekään laittaa.

Ennen adminit antoivat pelaajille varoituksia huonosta käytöksestä. Jos ei uskottu, sai bannit servulle. Nykyään tilanne tuntuu olevan se, että esim, liian rivolla nimellä tulleet pelaajat potkitaan servulta ilman varoituksia. Tällästa oon paljon saanu kuulla.Ja sitten toinen ääripää on se, että ei potkita ollenkaan, vaikka mitä sanottaisiin. Uskomatonta, miten vuonna 2018 ollaankin menossa yhtäkkiä taaksepäin evoluutiossa.

Onko admineilla oikeudet tehdä mitä huvittaa vai onko adminien tehtävä pitää peli hyvän henkisenä, reiluna ja aitona? Veikkaisin jälkimmäisempää, mutta siitä ollaan tällä hetkellä aika kaukana, anteeksi vaan. Ottakaa nokkinne niin paljon kuin huvittaa, mutta tämä on häpeällistä ja raivostuttavaa.
Keep going and never stop...

LD50-FIN (FIN)

• Toinen jalka haudassa
    • Profiili
Heikillä 2 hienoa servua.. Heikki ohjeistanut adminit kuulemma, miksi ei esim. kkkojootti noudata niitä tai muutkaan? olisko aika pistää jokainen admin huilille ? näin vois luulla jos ei itse hostin ohjeita noudata... nimeän tuon yhden, ei tajua adminille kuuluvista toimista paljoa tai runsasta alkoa... ja faktaa eli kuvaa löytyy  :)) puhuu paskaa ja on epäkunnioittava tuttavuus.. esim. jos tigrua kehariksi sanottas alabaman-musta-kyy kysyttäs onko se kyrpä se kyy niin admin kkk ei tee mitään 0/ ja öitä .... ja sama porukka 3 iltaa show piti KKK kojootti ei osaa admin komentoja pakko olla mapin vaihtoonkaan sitä ei voi päästää... asiaa puhun mut paljon

LD50-FIN (FIN)

• Toinen jalka haudassa
    • Profiili
Josjoku jostain valittaa eikös nimi hyvä mainita et mahis puolustautuu... memmu miks et syytä mua suoraan koskaan, kyräilijöiden kerhossa satoja samanlaisia. no kronos otti kovasti aiheeseen pelissä ja adminin osaamiseen,  ei nimeä osaa kirjaa ja syyttää suoraan kuin  mä... tai memmu edes alote? joo tässä puhutaan tää kaus ja kahotaan sit... lukkoon aihe ei tuu tolkkuu... dx servut siistejä, nukkuukoha se ikinä :) joo syyttelyitä LD50-FIN dx servullla mitälie niin en ole dx kuullut ainakaan.. dx puuttuu jos tarpeen bannit jälkijunas... memmu ideoi oikeudenmukaisuus ja rehti peli takas ProP2, aikoinaan kuulemma 1.2 divarit ym team rehtejä, pari jälel kai.. memmu vaadi tai jotain alotteita ei saa muuten  etenee. Vaadin että memmun hieno topic jatkuu 3 sivuiseks ja pelin suuret kunnioitetut parrat ottaa kantaa. memmu asiaa ja nyt kronos takana vois  tapahtuukin...

Tonza_888 (A)

• Profiili
    • Sähköposti
En tiedä, että mikä olet miehiäs LD, mutta sulta ei kysytty tässäkään memmun aiheen avauksessa yhtään mitään ja alat siinä sitten riehumaan...

Asioista pitää ja täytyykin keskustella asiallisesti. Joskus kriittisestikin, mutta sellasta se on,normaalia elämää. Mut ei siitä sen enempää.

LD50-FIN (FIN)

• Toinen jalka haudassa
    • Profiili
mihin ketju kuville? mulla kymmeniä kuvia kun kuppia liikaa tai jotain sekoilee... jukusta usea kuva... esim. ja keskusteluista muuten joo ks ja kairojen ufo ideoista.. memmun dissausta sk, kairat ainakin, epin pyyntö voisinko pyytää körmyä hoitaa yhtä asiaa et TOK sais kala sivut auki, hoitu näköjään, oli ihmettely mitä se pyys  .. jukusta voin pistää pahimman kännimokan kuva.... jos admin ei osaa chattii siistii on se prkl memmun  elämä vituiks ja viittaat taas ainakin muhun miks et  nimeä, kronos hissukka?

LD50-FIN (FIN)

• Toinen jalka haudassa
    • Profiili
Tonza riehumaan!?! pakko sanoo oot jotenkin tripannut ja memmua komennat kai  eteen viel :DD olit itkenyt et mä piilovitttuilen sulle, joo niin tein mitä sit??

SJ

• Profiili
Lopettakka joutava paskanpuhuminen, ja sanokaa nimet suoraan. Ei tämä muuten etene. Vai tuliko itsekkin sanottua siinä samalla. 

Niistä rivoista nikeistä, jos pelaaja on niin idiootti, että nikki on painokelvoton, niin se on bannin paikka ja ei ääliötä kannata varoittaa, ei ne sitä usko. Pihalle vaan tyyliin 99999.
Ne pitäisi bannata foorumiltakin.
SJ

Memmu66

• Elämä on .....
    • Profiili
Moikka, otetaas ihan rauhassa :)

Omalla aloituksellani ei ollut LD-50 mitään tekemistä tämän Kojootti adminin ja sen illan kanssa!
Minulla ei ole mitään sinua vastaan,ei nyt eikä aiemminkaan. En ole viitannut kirjoituksissani missään kohtaa sinuun tai peleihin joissa olet ollut mukana.. usko pois :)

Minä kestän kyllä veetuilut itseäni kohtaan tiettyjen pelaajien taholta,itsensä he siinä nolaavat.. pointti on juurikin se että osa näistä admineista antaa tämän tapahtua ja on siihen lähdetty jopa itsekkin mukaan.
Aina välillä tekisi mieli sanoa pari valittua mutta onneksi on kohtuu hyvin hillinyt itsensä ;D sanavalmiutta on mutta en halua vajota samalle tasolle.

Mikäli toiminta servuilla jatkuu tällaisenaan saattaa olla että siellä käy pelaajakato ja vain tietyt naamat veivaa samoja mappeja aamusta-iltaan! On varmaan parempi siirtyä yksinpeleihin,käydä vain team treeneissä ja turnauksissa.

Veikkaan etten ole yksin näiden ajatusteni kanssa,harva vain avautuu .. siitä saa hankalan ihmisen maineen.

SJ : Olen ollut yhteydessä servun pitäjään ja kertonut mielipiteeni joten ehkä sieltä päin ollaan admineihin yhteydessä ja asiaa käytäisiin läpi hyvässä hengessä jos mahdollista.

Minulla ei ole mitään tarvetta tehdä tästä asiasta mitään henkilökohtaista,osaan olla henkilöihin yhteydessä henk.koht. jos näen siihen tarvetta.

Tonza_888 (A)

• Profiili
    • Sähköposti
Moikka, otetaas ihan rauhassa :)

Omalla aloituksellani ei ollut LD-50 mitään tekemistä tämän Kojootti adminin ja sen illan kanssa!
Minulla ei ole mitään sinua vastaan,ei nyt eikä aiemminkaan. En ole viitannut kirjoituksissani missään kohtaa sinuun tai peleihin joissa olet ollut mukana.. usko pois :)

Minä kestän kyllä veetuilut itseäni kohtaan tiettyjen pelaajien taholta,itsensä he siinä nolaavat.. pointti on juurikin se että osa näistä admineista antaa tämän tapahtua ja on siihen lähdetty jopa itsekkin mukaan.
Aina välillä tekisi mieli sanoa pari valittua mutta onneksi on kohtuu hyvin hillinyt itsensä ;D sanavalmiutta on mutta en halua vajota samalle tasolle.

Mikäli toiminta servuilla jatkuu tällaisenaan saattaa olla että siellä käy pelaajakato ja vain tietyt naamat veivaa samoja mappeja aamusta-iltaan! On varmaan parempi siirtyä yksinpeleihin,käydä vain team treeneissä ja turnauksissa.

Veikkaan etten ole yksin näiden ajatusteni kanssa,harva vain avautuu .. siitä saa hankalan ihmisen maineen.

SJ : Olen ollut yhteydessä servun pitäjään ja kertonut mielipiteeni joten ehkä sieltä päin ollaan admineihin yhteydessä ja asiaa käytäisiin läpi hyvässä hengessä jos mahdollista.

Minulla ei ole mitään tarvetta tehdä tästä asiasta mitään henkilökohtaista,osaan olla henkilöihin yhteydessä henk.koht. jos näen siihen tarvetta.

komppaan.

Ja mitä tulee siihe,etten lähtenyt nimiä mainitsemaan,niin ajattelin, että tätä aihetta ajateltaisiin vain sellaisena "opettavana",eikä tarvitsi erikseen kenenkään identiteettiä paljastaa. Mutta jostain syystä, nopeesti tämä eskaloitui ja tarviitseko enää edes sanoa mitään? :D. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä tästä koko sivusta nyt. tällästa se on, kun yrittää saaha kehitystä aikaseksi,paskaa saa vaan niskaansa,sitähä se aina on

. Ajattelin, että niin sanotut tietyt henkilöt,keitä tarkoitin niin eivät haluaisi tulla ihmisten tietoisuuteen ja asiaa voitaisiin yhdessä pohtia yleistävänä huomiona kaikille admineille ilman komplikaatioita.

Mulla ei ole ketään vastaan yhtään mitään. En vaan tykkää siitä,et mun nenille aletaan pomppimaan siksi,että yritin yleisillä vain rauhoitella tilannetta alunperin. Ja hyvät ihmiset, TÄLLÄ sivulla on se kiitos siitä, että yritin silloin servulla neuvoa ja nyt täällä hieman eri sävyyn,niin tismallleen sama lopputulos?

Eli paskaa kipataan niskaan,ei ois koskaan edes pitänyt yrittää.

-heikki-

• Global Moderator
    • Profiili
    • TKN
    • Sähköposti
Moi

Minun hostilla mahdollisesti tapahtuvista vääryyksistä olisi toivottavaa että laitatte minulle suoraan viestiä, kalassa.netin tai jos skype on niin sen kautta.
Kaikille hostillani oleville admineille:

* Kohdelkaa kaikkia pelaajia tasapuolisesti
* Pitäkää lupauksenne, esim jos kerrotte että voittajan valinta niin toimitte myös sen mukaan, jos ette voi niin tehdä niin kertokaa pelaajalle miksi ei voittajan valintaa toteutettu. Lokkiluotoa ei voi silloin valita jos pelissä on sellaisia pelaajia joilla ei ole uusinta versiota, myös autohost hyppää Lokkiluodon yli jos pelissä on vanhemmilla versioilla pelaavia.

Pääsääntöisesti mielestäni kaikki on mennyt suhteellisen hyvin. Kiitos siitä admineille.
Toistaiseksi ei ainakaan tule mitään muutoksia admineille, eli kaikki voivat jatkaa joilla se oikeus on.
Tuolla vielä hiukan lisää ohjetta pelaajille ja admineille.

Mukavia pelejä edelleen, pyritään tulemaan toimeen kaikkien kanssa.
t.-heikki-
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2018, 23:20:16 kirjoittanut -heikki- »

LD50-FIN (FIN)

• Toinen jalka haudassa
    • Profiili
Memmukka. olen oikonut susta tiettyi juttui pitkään niinkuin joskus lupasin...jatkossa myös... ja kkkkojoootin admin vuoroilla ei LD50 pelaa.. heikin servut tärkeitä, ja jos auttaa saa voin ottaa adminit ja paikalla ollessa hoidan asit...

Körmy

• Vanhainkodin kummit RY
    • Profiili
    • Sähköposti
??
Olette tyhmiä, velttoja ja toivottomia tapauksia, joista ehkä kovalla kurilla, ankaralla harjoituksella, JA HYVÄLLÄ ONNELLA!, saataan aikaan jonkinlaisia pelureita, ihmeitä ei ototeta.

LD50-FIN (FIN)

• Toinen jalka haudassa
    • Profiili
?? eli körmy haltia kielellä antoi vastauksen  :-D lopo-fin heips sanoo körmylle ja LD50-FIN sai hienoja uutisia ja  nyt viihteilee sen kunniaksi ja palaa joskus pelaamaan maailman parasta pilkkipeliä. LD50-FIN laittaa enkka listoja uusiks sukkelaan ja ei osallistu kala.net keskusteluihin kuin omis jutuis, tää on peliä vaan... tämä kausi.

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
  • joskus sokeakin kalastaja löytää kalan
    • Profiili
    • Sähköposti
Sen verran kommentoin: On  toki helppo arvostella adminia. Usein yritäis mielellään hoitaa servuu , nii et kaikilla hyvä olla.  Jos luvataan voittajan valinta ja sitä halutaan toteutetavaksi..sanoisin , että voittajan tulisi ilmoittaa mappi. Jos mappi toive tulee 5 sekuntia ennen mapin alkuu..en ainakaan minä ehdi sitä laittaan ja timeriä ei viitsi kokoajan laittaa.  Kuitenkin vaan osa haluaa valita mapin, joten jos toivetta ei tuu  annetaan mennä autohostilla.  Vaan esim. eilen. En ehtinyt katsomaan kuka voitti: yks toivoi mapin, toinen sanoo eki voitti, yks saarijärvi made..yks vielä meri?  Eli tiedä mitä laittaa..silloin laitan jonkun neutraalin mapin..esim meri.  sitten kielenkäyttö: 90%  pelaajista käyttää kaikkia kunnioittavaa tekstiä ja porukka hienoa. Aina löytyy joku  joka kiroaa tai haluaa heittää jotain törkeyksiä..yleensä ennen ulos heittoa kyllä kerrotaan ettei kiroilla ym. En taas ymmärrä mikä niin hauskaa et pitää tulla jollain älyttömällä nickillä mukaan..tarkoitan näitä peruspelaajia..en pikku kakaroita? Tyyliin joku "rupi pillussa" tyyliin..mielestäni ei kovin hauskaa. Virheitä ainakin minulle tulee. Lopuksi kiitos kaikille ystävällisyydestä ja ymmärryksestä.  Pidetään hauskaa hienon pelin seurassa.

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
    • Profiili
    • Sähköposti
Vielä aloitukseen. Memmukka mielestäni nosti esiin oleellisia asioita , jotka saavat homman toimimaan hienosti. Ystävällisyyttä ja ymmärrystä kaikkia kohtaan olisi tärkeää olla.  Monet osaavat adminin homman hyvin, mutta voisivat ennemmin neuvoa kuin keskittyä arvostelemiseen. Kärsivällisyyttä toivon teiltä kokeneilta pilkki konkreilta meitä ns. aloittelijoita kohtaan.Tsemppiä kaikille..eiköhän me selvitä yhdessä.  t. Tikru

Tonza_888 (A)

• Profiili
    • Sähköposti
Juu ja niinku heikkikin tossa sanoi, niin kunnioitetaan sääntöjä ja ollaan ihmisiksi. Tämmöstä "ihmetouhua" on ollu viime aikoina liikaa esillä ja toivon todellakin, että tämä homma saahan ny tasottumaan ja kaikki ottaa sen järjen käteensä. Sanon vielä yleisesti, että tätä peliä pelaa pikkutenavatkin ja servuilla auktoriteettien tulisi näyttää esimerkkiä nuoremmille, että miten ne asiat etenee.

Itsehän en yleisillä aina pelaile, mutta tietyt asiat vaan pistää silmään ja varsinkin ne asiat, mitkä on jollain tavalla henkilökohtasia tai omaan tiimiin selän takana jauhettuja juttuja. Ei semmosia kuuluis levitellä tuolla pitkin poikin. Vaikka totuushan on se, että ei sellasesta pitäs välittää, sitä on aina ollut... viime aikoina nyt liikaakiin mut ei siitä enempää. Nyt vaan meni rehellisesti sanottuna yli ja pyydän anteeksi, jos rikoin etikettisääntöjä noilla kommenteilla. Yv:llä ne loput sitten hoitunee...

P. S Turneessa oli illalla hyvä meininki!

LD50-FIN (FIN)

• Toinen jalka haudassa
    • Profiili
Lopettakka joutava paskanpuhuminen, ja sanokaa nimet suoraan. Ei tämä muuten etene. Vai tuliko itsekkin sanottua siinä samalla. 

Niistä rivoista nikeistä, jos pelaaja on niin idiootti, että nikki on painokelvoton, niin se on bannin paikka ja ei ääliötä kannata varoittaa, ei ne sitä usko. Pihalle vaan tyyliin 99999.
Ne pitäisi bannata foorumiltakin.

Tätä en huomannut, 100% asiaa ja mitä toho lisäämään..

LD50-FIN (FIN)

• Toinen jalka haudassa
    • Profiili
chat log totuus ja LD50-FIN nostaa käden pystyyn  ja toteaa näin jälkikäteen tarkasteltuna käyttäytyneensä moukkamaisesti :/ joo kuin ois jonne97 asenne  ollut ja kys. ilta myös väärinkäsityksiä mutta LD50-FIN myöntää käyttäytyneensä kusipäisesti. sanon näin pahoittelut koko kronoksen porukalle ei tossa tilanteessa ollut sen sortin läppäkään asiallista. tonza mun jutut oli jonne97 tasoa ja ei tuu toistuu. admin toiminta asiallista. porukka juovuksissa osa muissa päihteissä ja salanimisiä pukareita provoomassa. elikkä asian ratkaisi etsivä LD ja toteaa itsessään syytä  mutta provosointiin lähtenyt  muitakin mukaan. itse jatkossa puliukkoja servu jos täys chat off pelaan. Memmu suurin syypää sun mainitsemiiin jutuihin on LD50-FIN eli se saatana yritti luimia syyttömänä tästä,ei prkl kyllä LD50-FIN nyt joutuu penaltii ottaa ja isova... ehdotan KARHUN  KOPPIIN JOS SE SIEL JOTAIN OPPII?tonzaa kohtaan tarkoituksellista  dissausta jota anteeksi pyydän tosissaan en tajua mikä tullut kun noin.  aamu-satu  luettu, pelaamaan ja olkaa kiltisti :)  salanisiä pukareita on pörrännyt mun  ympärillä paljon ja  kovaa  on kaikenlainen kiusa. matikkakoira ollaanko kavereita? kun minulla menee ihan nyyh..tunteisiin ja itkiessä ei tasuri heilu kuin päin vittua!   minun kipulääkitystä  nostettu  ei tarvitse kysyä :) LD50-FIN hävetköön klo 9.00 asti KARHUN  KOPISSA ja pääsee pelaamaan jos oppia saanut...  LD50 & lopo-fin puhuneet!!!

kalamees007

• Profiili
    • Sähköposti
Kröhöm... Surullinen totuus on se että, pelissä on kun onkin eri arvoista porukkaa. On sunnuntai nyppijää, perus heppuu, nimekkäitä taitureita, kaikkien tuntemia nimi setiä ja sitten on eliitti! Eliitillä en tarkoita taitavia/hyviä pelaajia. fiksuimmat saattaa arvata mistä puhun  :-D Eliittiä ei koske samat lait ja säädökset kuin Matti meikäläisiä. Jos eliittiin kuuluva syyllistyy johonkin "rikokseen" katsotaan sitä läpi sormien tai jopa käännetään homma päälaelleen ja syyllinen tehdään asianomistajasta. Tämä on ymmärettävää ja ihan hyväkin asia (joillekkin) :-) Itselläni vuosien kokemus pelistä ja tunnen laajan skaalan pelaajia. Tämä kyseinen sääntö ja käytös asia on useasti hiukan hymyilyttänyt. Sekä pelin puolella että foorumilla.... 

Mutta asiaan! Ehdotan jotain salaista poliisia tms joka silloin tällöin pilkkijänä naamioituneena peli hosteille tulee ja valvoo sääntöjä. Mikäli jotain laittomuuksia pelaajan tai hostin toimesta harjoitetaan tulee tämän henkilön kerätä tarvittavat todisteet ja lähettää ne oikeille tahoille tai vaihtoehtoisesti kaiken kansan luettavaksi tänne foorumille.  :mrgreen:

-"Ne" tietää että, me ollaan täällä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2018, 17:54:33 kirjoittanut kalamees007 »

kalamees007

• Profiili
    • Sähköposti
Kröhöm... Surullinen totuus on se että, pelissä on kun onkin eri arvoista porukkaa. On sunnuntai nyppijää, perus heppuu, nimekkäitä taitureita, kaikkien tuntemia nimi setiä ja sitten on eliitti! Eliitillä en tarkoita taitavia/hyviä pelaajia. fiksuimmat saattaa arvata mistä puhun  :-D Eliittiä ei koske samat lait ja säädökset kuin Matti meikäläisiä. Jos eliittiin kuuluva syyllistyy johonkin "rikokseen" katsotaan sitä läpi sormien tai jopa käännetään homma päälaelleen ja syyllinen tehdään asianomistajasta. Tämä on ymmärettävää ja ihan hyväkin asia (joillekkin) :-) Itselläni vuosien kokemus pelistä ja tunnen laajan skaalan pelaajia. Tämä kyseinen sääntö ja käytös asia on useasti hiukan hymyilyttänyt. Sekä pelin puolella että foorumilla.... 

Mutta asiaan! Ehdotan jotain salaista poliisia tms joka silloin tällöin pilkkijänä naamioituneena peli hosteille tulee ja valvoo sääntöjä. Mikäli jotain laittomuuksia pelaajan tai hostin toimesta harjoitetaan tulee tämän henkilön kerätä tarvittavat todisteet ja lähettää ne oikeille tahoille tai vaihtoehtoisesti kaiken kansan luettavaksi tänne foorumille.  :mrgreen:

-"Ne" tietää että, me ollaan täällä.

Lisäys:

Tätä eriarvoisuus asiaa harjoitetaan siis täydessä tietämättömyydessä. Eli lokerointi menee siten kuten muussakin elämässä. Suvun, ystävien ja tuttujen puolta pidetään tilanteessa kun tilateessa. Oli tämä oikeassa tai ei. Se on tavallaan automaatti eli ketään ei voi syyttää ja se ei ole kenekään vika. Toiset vaan on enemmän liki ku toiset...  :-D :-D :-D

SJ

• Profiili
Tiedoksi että pelissä on mukana moderaattoreita valvomassa pelaajia.
SJ

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
    • Profiili
    • Sähköposti
Ensinnäkin tahdon sanoa, että admineilla on pyrkimys tehdä pelistä viihtyisämpää ja myös tarjota usein voittajalle lupa valita. Sen kautta voitaisiin saada erikoismappeja ym. Minulla ei ole ketään vastaan mitään ja itse yritän olla oikeudenmukainen. Jos rivouksia tulee..aitan muten ja yritän kaverille kertoa pelin toivottuja käytöstapoja. Joskus kun mute loppuu jatkuu haukkuminen ym.silloin usein pikku banni tulee.
 Enkä halua olla admin jos joku toinen paikalla..saa vapaasti olla.  Heikin servulla yleensä näkemäni adminit: tikru, arska, saparo, Aku ankka ja k.k kojootti. Jos huomauttamista niin olisi kiva jos ystävälisesti yv.nä neuvoisitte ym. Olen varmaan virheitä tehnyt ja joskus voittajan valinta on voinut jäädä epäselvyyksistä johtuen laittamatta. Pyydän sitä anteeksi.Pilkkijöille: Kiitos teille jotka olette neuvomassa ja rohkaisemassa,se antaa intoa toimia yhteisesti pilkkihetkien parantamiseksi. Olen luullut että aikuiset osaa käytäytyä molemmin puolin. Anteeksi pitäisi osata antaa ja tarvittaessa myös pyytää. Tämä on peliä ja luulisi olevan sen pohjalta rentoa ajanviettoa terveen kisailun pohjalta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2018, 08:41:48 kirjoittanut Tiikeri2 »

Tonza_888 (A)

• Profiili
    • Sähköposti
Itse pilkkinyt 2.5v  ja paljon opittavaa myös adminina. Enkä halua olla admin jos joku toinen paikalla..saa vapaasti olla.  Heikin servulla yleensä näkemäni adminit: tikru, arska, saparo, Aku ankka ja k.k kojootti. Jos huomauttamista niin olisi kiva jos ystävälisesti yv.nä neuvoisitte ym. En tiedä kehen noi arvostelut sitten kohdistui. Olen varmaan virheitä tehnyt ja joskus voittajan valinta on voinut jäädä epäselvyyksistä johtuen laittamatta.

Edelleenkin, tämän ideana oli mulla antaa anonyymi esimerkki,jottei syntyisi mitään kummempaa... enempää niitä en siis ala antamaan,koska en pysty niitä millään  chatlogeilla todistamaan. En kyllä enää jaksaisikaan...

Mutta asiaan, jotta jatkossa vältyttäisiin vääryyksiltä tai ihan vaan väärinkäsityksiltä ynnä muilta, niin adminien kannattais jokaisenn mennä pelissä sinne asetuksiin ja avata sieltä se ennätysten ja asetusten sijaintikansio. Sieltä löytyy kaikki mahdolliset komennot admineille ja hosteille. Luulen,että kaikki adminit sen tietävät,mutta siitä huolimatta. Kertaus ei ole pahitteeksi :)

Se adminina toiminen ei loppujen lopuksi mitään rakettitiedettä kuitenkaan ole. Adminin täytys osata pistää mikä tahansa pelimuoto yms. Ettei synny mitään tilannetta, että "en osaa" "en löydä" tai jotain muuta vastaavaa. Ne on vaan hölmöjä tekosyitä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2018, 19:57:03 kirjoittanut Tonza (A) »

Körmy

• Vanhainkodin kummit RY
    • Profiili
    • Sähköposti
Olen myös Heikin servun admin, enkä koskaan ole heitttänyt pihalle ilman syytä. jos peliin tullaan nimellä,,ööh,vaikka Kyrpäsyylä,se lähtee automaattisesti ilman varoitusta ulos. Ihminen tietää jo tuon nimen laittaessaan jotta tullaan vain kiusaamaan/härnäämään/puhumaan rivouksia ym ym. Nämä lentää minun toimesta ulos ilman varoituksiaenkä aina pelaa omalla nimelläni. Neuvon,jos uusi pelaaja kysyy neuvoja,enkä vittuile,niinkun jotkut tekee. Mukava,kun uusia pelaajia tulee kehiin ja toivotan kireitä siimoja heille jatkossa. (y)
Olette tyhmiä, velttoja ja toivottomia tapauksia, joista ehkä kovalla kurilla, ankaralla harjoituksella, JA HYVÄLLÄ ONNELLA!, saataan aikaan jonkinlaisia pelureita, ihmeitä ei ototeta.

Tonza_888 (A)

• Profiili
    • Sähköposti
Jos et körmy aina omalla nimelläs adminina toimi, nii mistäs sen sit kikattava tietää et kuka hänet potki ja miksi? Ylipäätään, miksi tarvitsee olla adminin salaisella nimellä liikenteessä...? En ymmärrä. Tossa heikin laittamassa ohjeistuksessa lukee selkeästi että "ensin varoitus, sitten bannit" tyyliin. Mistä lähtien adminit on lakannu kunnioittamasta nuita sääntöjä? Ei tämä ennen ole tämmöstä ollut.

Jotkut rivolla nickillä tulijat ovatkin juuri niitä, jotka oikeasti haluavatkin saada bannit. Jotkut taas sellaisia, jotka ovat huumorin kanssa liikkeellä, joilla ei ole edes syytä alkaa siellä hostilla aukomaan, vaan pilkkivät ihan normaalisti. Rivo nimi ei aina tarkoita sitä, että kyseinen tyyppi on täysin idiootti ja että sen on saatava banni 9999. Ei tämä ole mitään diktatuuria, vaan mun mielestä adminien kuulus vaan käyttää niitä sääntöjä, mitä hosti on antanut. Ennen annettiin kaikesta häiriköinnistä varoitus ja monesti se tehosi. Sama pelaaja ilmestyi paikalle kivemmalla nimellä ja sai jäädä peliin. Ja kaikki voittavat, eikä kellekään jää paha mieli. Kaikki kun ei ole samanlaisia ääripään vatipäitä, vaikka nick ei olisikaan kaunis.

Vai onko se tosiaan liian hankalaa nykyään varoittaa pelaajaa etukäteen? Lähinnä körmyltä kysyn tätä.

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
    • Profiili
    • Sähköposti
Körmyn kanssa samoilla linjoilla. Nyt kun asia selvillä mistä kysymys ja toi Memmukan komentti siis koski minun toimintaa.. haluan kirjoittaa vastineen. Ensinnäkin Memmukka pelasit toisella nimellä, mutta se ei vaikuttanut toimintaan. Kun kysyin voittajan tahtoa..ilmeisesti sinä pyysit mapin..en muista nimimerkkiä! kävin  tuloksien aikana asioilla, enkä tiennyt voittajaa. Esitit toiveesi asiallisesti. Vaan joku toinen (varapelaaja kuka) alkoi intään että eki voitti..joku heitti sitten toisen mappi toiveen. En siis tiennyt kuka voitti..laitoin meren joka neutraali kaikille, koska olisi lähtenyt toinen mappi meneen autohostilla. Kommentoit että lähtee viestiä Heikille.  Pyydän sitä anteeksi, että en sinun mappia laittanut. kuitenkin oli aiheuttaja toinen pelaaja.
 Kysyin uudelleen kuka voitti kun toista tietoa tuli. Et enää vastannut mitään...ennenkuin mappi lähti.  Koskaan en ole tietoisesti ketään syrjinyt ja pyrkinyt toivotun mapin laitamaan. Myös sinun memmukka. En myöskään laita mieli mappiani..koska minulla ei sellaista. Vaan laitan mapin jonka ajattelen pitävän pelaajat servulla(enimmät).
 Voin kyllä jättää adminoinnin jos Heikki niin katsoo aiheelliseksi.  Kuitenkin tiedän että suuriimman osan mielestä pyrin toimimaan kaikkia kunnioittaen. Minulla ei ole ketään vastaan mitään, enkä toimi ketään syrjien. Toiveeni vaan olisi että pelaajat kertovat voittaessaan toiveensa heti, niin kuin monet tekee .  Kun meillä admineilla on myös elämä ja meidänkin täytyy käydä wc:ssä ym asioilla..olisi kiva jos voisimme tauon myös pitää.,,ilman että täytyy odottaaa että joku tulee tupakilta ja sitten kertoo. Aikas iso juttu tuosta mielestäni tuli. Toivon että voitais  pilkkikamuina kaikki jatkaa ja keskittyä pilkkimiseen. (Ld50  asia eri asia josta en tiedä mitään, enkä puutu siihen) T. Tiikeri2

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>