Chat

Kirjoittaja Aihe: Asiaa adminien,moderaattoreiden ja myös pelaajien toiminnasta pelissä!  (Luettu 3638 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tonza_888 (A)

• Grinder of lost toutain
    • Profiili
    • Sähköposti
Joo, eiköhän tuokin juttu ole selvä jo.

Sitä tässä ihmettelen vaan, että noitte  heikin ohjeitten mukaan ette toimi???

Selkeästi sanotaan heti ekassa kohdassa että "Älä käytä sopimatonta nickiä, epäsiveelliset, rasistiset, julkisten nimet jne. johtavat VAROITUKSEEN JA PYYNTÖÖN nickin vaihdosta.

Ja te vaan potkitte kaikki suoraan pihalle eli oikasette käytännössä. Voi hyvä tavaton, mitäköhän vielä... Ja sitten on vielä Kojootti,  joka antaa tehä mitä tahansa. Laittaisko vielä nekin logit tähän.
Yrittäkää nyt edes :D. Adminit tykkää tehä omat säännöt, eihän sitä tarvi muusta välittääkään.

Ja tikru, miksi kävisit tulosten aikana asioilla? Toki ymmärrän, jos iso hätä on.Mulla kävisi ainakin mielessä sanoa se kaikille muillekin, et jos adminin pitää lähtä jonnekin mapin vaihdon aikana,ettei tulis mitään väärinkäsityksiä. Sun ei tarvitse kuin vähän kirjoittaa, jos tulee eteen tilanne että pakko mennä tms. Miten siitäkin voi tehä niin hankalaa ettei kukaan servulla tiedä, miksi mappi ei vaihdu tai jotain muuta. älytöntä?...

Admineilla on kaksi tehtävää näin karkeasti: Noudattaa hostin antamia sääntöjä ja vaihtaa mapit. Nii  mikä on niin hankalaa tuossa? Sen haluaisin tietää. On tämä kummaa touhua nykyään. Anteeksi jos menee provosoivaksi tämä, mutta työ oikein myönnätte tehneenne omien päittenne mukaa. Aikonaan ku teininä pelasin enemmän yleisillä peliä opetellessani, niin sain sillon adminit heikille. Olin 14v ja osasin noudattaa hostin antamia sääntöjä. Ja  nykyadminit varmaan suurin osa yli 30v niin ei, ei onnistu, mahdotonta antaa edes varoituksia jne...

Aku ankka on ainut hyvä admin, mitä  tiedän ja hänkin alle 18 on niin miks sit isommille tuottaa ongelmia tehä yksinkertaset asiat niin kuin hosti on ohjeistanut?

Anteeksi jos meni yli, mutta on pakko vissiin vääntää rautalangasta. Aika noloa tuommonen, että täällä julkisesti myönnetään, että ollaan tehty vastoin ohjeita ja ynnä muuta sählätty sen takia, ettei viitsitä serverille tilannetta kertoa edes kahella sanalla muille. Sekin vie aikaa max. 15 sekuntia elämästä,nopeella kirjottajal se vie 5 sekkaa peräti...

Olen syvästi pettynyt. Kiitos ja Anteeksi.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2018, 01:49:09 kirjoittanut Tonza_888 (A) »
Keep going and never stop...

-heikki-

• Global Moderator
    • Profiili
    • TKN
    • Sähköposti
Moi
Tämä aihe saa nyt mielestäni jo liikaa palstatilaa. (Koskee siis minun hostien ja adminien toimintaa.)

Vielä selvyyden vuoksi, missään ei sanota että adminien pitää vaihtaa mappeja, useimmat kuitenkin niin tekevät jotta peliin tulisi enemmän vaihtelua.Adminien tärkein tehtävä on pitää mahdollinen häiriköinti minimissä. Pitää myös huomioida että admineillekkin sattuu joskus virheitä, niinkuin meille kaikille muillekkin.

Hostit ja adminit tekevät kaikille pelaamisen mahdolliseksi, ilman admineja ainakin minä joutuisin sulkemaan molemmat hostit.
Lisäämme admineja hosteille mahdollisuuksien mukaan. Myös pelaajien ja hostien ohjeistusta tarkennan kunhan ehdin.

Olen nyt viimeisen vuorokauden aikaan vastannut erittäin moneen yksityisviestiin, joten uskoisin että tämä asia on nyt käsitelty. Tietenkin niitä viestejä voi edelleenkin laittaa, kaikesta propilkkiin liittyvistä asioista.
Mukavia pilkkejä edelleen.

-heikki-

Memmu66

• Elämä on .....
    • Profiili
Heipat, ja hyvä että keskustelua on saatu aikaiseksi.

Oma kirjoittaminen aiheesta ei ole osoitettu yhtäkään yksittäistä adminia kohtaan,toki annoin yksityisviestillä esimerkin Heikille ja juuri Heikin servuilla näitä riitatilanteita ja mielensä pahoittamisia ilmenee.

Mitä merkitystä sillä on pilkinkö omalla *Memmukka* nimellä vai jollain muulla? Jos nyt sitten avaudun itsekkin tästä kyseisestä tapauksesta joka tähän nyt on julkiseksi liitetty niin joitakin minuutteja ennen mapin loppua Tiikeri ilmoitit että voittajan valinnalla mennään seuraavaan mappiin! Keulassa oli sillä hetkellä KUKA teamin Vaihtopelaaja ja minä toisena nimellä lystikäs. Punnalla tilanne oli kuitenkin se että olin mennyt johtoon ja kysyit mappivalintaa jonka ilmoitin heti sinulle. Se että siinä tilanteessa *poistut* ja palatessasi annat ymmärtää ettet tiennyt kuka oli voittanut? Muu porukka oli omaa mappivalintaani vastaan (made saarijärvi) ja taisi siinä vaihtopelaaja kiusoitella *eki* heitolla .. eihän sellaista pelaajaa edes ollut kyseisessä pelissä mukana se oli läppä. Päätit sitten valita meren vaikka olisit aivan hyvin voinut tarkistaa voittajan ja kysyä uudelleen hänen toiveensa ja toteuttaa sen kuten on tapana.

On todella lapsellista ja naurettavaa mennä sen taakse että en osaa tai juuri nyt kykene,kuten tuossa on aiemminkin kommentoitu. Mikäli ottaa adimin roolissa pelien ja mappien vaihdot niin kyllä me pelaajat jaksamme odottaa hyvän mapin alkua vaikka sen laittaminen saattaa joskus kestää.

Se että vaihdan usein nimimerkkiä johtuu siitä että, en jaksa tiettyjen pelaajien tyhmiä huuteluita ja kommentteja jäällä,tulen sinne pelaamaan ja viihtymään, en kuuntelemaan veetuiluja entisistä tai nykyisistä joukkuevalinnoista tms. ärsyttääpä joitakin jo se että nainen menee keulilla.

Eliitti asiaan sen verran että samoilla ajatuksilla tätä seurannut alusta asti kun propilkin pariin tulin että toiset saa ja toiset ei !
Alapään asioitakin saa kuunnella ja se se vasta huvittaakin että jollain on niin tylsät jutut,vaihtaisi levyä ja keksisi jotain omaperäisempää kun kuitenkin käyttää saamaansa *asemaa* hyväkseen olemalla muiden yläpuolella.
Aika sokeita ollaan kun näitä katsellaan sormien läpi kun sitten taas se peruspilkkijä pidetään ojennuksessa bannien uhalla!

Mutta itse olen nyt tyytyväinen että skarpataan ja tehdään sovitut asiat niin peli toimii eikä mielensä pahoitteluja enää tule :)

Mikäli joku haluaa tästä keskustella kanssani toivon sen tapahtuvan täällä kalassa.net sivustolla ja mielummin YV , eikä esim. peleissä koska kirjoittaminen sotkee pilkkimisen pahasti.

Mukavaa kesän jatkoa,jäällä nähdään.

Björnis

• Profiili
    • Sähköposti
Paskanickit pois. Ei siinä ole mitään kysymystäkään! Vai oisko hyvä vaikka HAI... VI...-nickki? Tämän tyylistä tulee liian usein vastaan!
-B-

Björnis

• Profiili
    • Sähköposti
Ja ne ketkä oikeesti on Admineina ollu, niin tietävät, että ei voi antaa noille siimaa jotka tulee paskanickeillä. Muuten on aika iso osa servusta niitä. Jos Tonzalla on sympatiaa näitä jätkiä/neitejä kohtaa, niin eikun servu pystyyn vaan. Eipä ole Kronoksella näkynyt sellasta servua johon ilman passua pääsisi. Eli kun niin puhut siitä, että myös pienet lapset pelaa, niin turha myöskään puolustaa näitä paskanickejä.
-B-

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
  • joskus sokeakin kalastaja löytää kalan
    • Profiili
    • Sähköposti
Hyvä Björnis. Mielestäni on ihmeellistä, jos kokeneitten pelaajien täytyy tulla jollakin älyttömällä nickillä huumorin tajuaan. Kun kirjoitetaan ettei noudateta Hostin  ja pelin johdon  neuvoja ihmettelen. Ne ovat  pidetään pelit siistinä. Huolehditaan että asialliset nickit. Että kielenkäyttö ei ole ketään loukkaavaa. Ei seksuaalista, rasistista , ei uskonnollisesti myöskään toista ahdistelevaa. Sitten me adminit jos meitä kaksi, kysellään toiselta kuinka toimitaan ja yhdessä päätetään tarviiko pannata. tiedoksi myös: Tikru osaa mapit vaintaa, ei puhu vyltärön alapuolisista asioista eikä ole koskaan humalassa servulla.  Joskus ei pysty ehkä epäselvyyksistä johtuen  voittajan toivetta täyttämään.  Tiikeri2 ei heittele porukkaa ulos ilman varoitusta..laittaa muten(5min) ja selvittää sen aikana  miten tulisi käyttäytyä. Jos käytös jatkuu sopimattomana -banni.Piste. Tiikeri 2 on kommentoinut ja lopettaa tämän asian läpi käymisen. Yritään keskittyä pilkkimiseen ja muistaa että tämä ei ole elämää suurempi asia.

Körmy

• Vanhainkodin kummit RY
    • Profiili
    • Sähköposti
Ainakin itte ajatten asiaa,niinkun Tiikeri ja Björnis. Ehkä oon ollut liian pitkään adminina,mutta minulla on äärimmäisen huonoja kokemuksia juurikin näistävittu,pillu,kyrpä,homo, ym, ym nickeistä. Vastaus,jos käsket vaihtamaan nimeä on yleensä ja melkein joka kerran,,"haista sinä vittu",,tai vaihtoehtoisesti "mene panemaan äitiäs". Revi siitä huumoria!! En enää puutu admin asioihin,koska se itkettää joitain äärimmäisen kokeneita pilkkijöitä :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2018, 21:40:36 kirjoittanut Körmy »
Olette tyhmiä, velttoja ja toivottomia tapauksia, joista ehkä kovalla kurilla, ankaralla harjoituksella, JA HYVÄLLÄ ONNELLA!, saataan aikaan jonkinlaisia pelureita, ihmeitä ei ototeta.

Tonza_888 (A)

• Profiili
    • Sähköposti

Ja ne ketkä oikeesti on Admineina ollu, niin tietävät, että ei voi antaa noille siimaa jotka tulee paskanickeillä. Muuten on aika iso osa servusta niitä. Jos Tonzalla on sympatiaa näitä jätkiä/neitejä kohtaa, niin eikun servu pystyyn vaan. Eipä ole Kronoksella näkynyt sellasta servua johon ilman passua pääsisi. Eli kun niin puhut siitä, että myös pienet lapset pelaa, niin turha myöskään puolustaa näitä paskanickejä.
-B-

Ei kyse ole sympatian antamisesta rivoille nickeille, vaan siitä, minkälaiset ohjeet hosti on antanut admineille. Eri hostit antavat toki erilaisia ohjeita jne. Edelleenkin, tästä palstasta käy ilmi, etteivät kaikki adminit ole ohjeitten mukaan tehneet. Mutta se ei ole mun asia, Se on heikin ja adminien välinen, en kommentoi siitä sen enempää.  Björniskään ei ole tainnut kaikkia viestejä lukea, tulet vaan mulle päätä aukomaan tänne julkisesti, pisteet sullekin..

Ja körmylle yks juttu: Mua ei itketä kenenkään adminin töppäilyt, lähinnä säälittää. Ja musta adminien tulis kestää kritiikkiäkin, sulla taitaa olla vaikeuksia sen kritiikin vastaamottamisessa :D. Mun yöunia ette pilaa, päinvastoin. Kyllä mä en kanssa tästä lähtien ota näihin admineihin kantaa kun ei kestetä edes palautetta.

Olen itsekin admin ollut, kuten sanoin niin tiedän tasan tarkkaan, että millaista se on. Vuosia on tästä kokemusta
mullakin ja koskaan en ole viitsinyt julkisesti herättää keskustelua aiheesta, koska se lävähtää aina kasvoille niinkuin aina.

Jos körmyllä ja björniksellä on vielä asiaa, niin pistäkäähän yv tulemaan jos välttämättä haluatte jatkaa. On se kumma juttu, että kun ei keksitä vastalauseita, nii alatte täällä vitt*ilemaan mulle. Oikeesti, eikö soi päässä että yv:llä hoidetaan ne jutut? HAHA.

Toivoisin, että tästä ei enää tarvitsi puhua. Kritiikkiä saa täällä kirjoittaa ja se tulisi myös kestää. Eli jokainen, kuka haluaa mun kanssa vielä jutella, niin viestiä vaan. Pään aukomisella ette mua saa masentumaan vaikka kuinka yrittäisitte. Kaikki pointit tällä palstalla, ne on menny jokaselta melkeinpä ohi korvien, ketkä täällä on kirjotellu. Sinänsä surullista, mutta eiköhän paketoida tämä homma. täällä ja keskitytään vaan olennaiseen. Mä en tänne enää kirjoita yhtäkään viestiä. kiitos.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2018, 22:16:09 kirjoittanut Tonza_888 (A) »

Körmy

• Vanhainkodin kummit RY
    • Profiili
    • Sähköposti
Ole huoleti Tonza,en puutu admineihin,voit pilkkiä Pillujen,Kyrpien,Vittujen,Perseennuolijoitte,Anusten ja kaikkien muitten kanssa,jotka olen tavannut,,eikä yhtään positiivista asennetta,mutta sinähän tiedät kaikki asiat näköjään :D,mutta pelit jatkuu,katellaan :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2018, 23:11:01 kirjoittanut Körmy »
Olette tyhmiä, velttoja ja toivottomia tapauksia, joista ehkä kovalla kurilla, ankaralla harjoituksella, JA HYVÄLLÄ ONNELLA!, saataan aikaan jonkinlaisia pelureita, ihmeitä ei ototeta.

Björnis

• Profiili
    • Sähköposti
Enkä usko, että kukaan on Tonzaa täällä haukkunut. Minulla on ainakin kunnioitusta häntä kohtaan varsinkin pelaajana. Mutta kannattaa kuitenkin miettiä, että nuo nimet mitkä ei muutenkaan ole lasten nähtävää, eikä muutenkaan kestä päivänvaloa, olisi jotenkin sellaisia jotka tulisi ikinä muuttumaan. Esimerkkinä tällainen, että kaverin nickki oli toisen maailmansodan pahin ihminen, mitä löytyy. Kaverille annettiin varoitus 10 kertaa ja ei koskaan vaihtanut nimeään. En usko, että vieläkään on saanut banaania.
-B-

Ja Tonza, ei todellakaan mitään henkilökohtaista ja kaikki viestit kyllä luin :)

Tonza_888 (A)

• Profiili
    • Sähköposti
Juu, Björnis.

Pyydän että käytte kaikki täällä vielä     http://kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=28859.0
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2018, 00:19:52 kirjoittanut Tonza_888 (A) »

Björnis

• Profiili
    • Sähköposti
Käyty jo :)

-heikki-

• Global Moderator
    • Profiili
    • TKN
    • Sähköposti
Moi
Lukitsen tämän aiheen, eli viestejä tarvittaessa minulle suoraan.
Kiitos kaikille kommenteista
Adminien toiminta jatkuu ennallaan toistaiseksi
-heikki-

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>