Chat

Kirjoittaja Aihe: Madekoukku alusta loppuun.  (Luettu 3310 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Keijo the Kalamies

• Let's fish!
    • Profiili
Madekoukku alusta loppuun.
« : Joulukuu 26, 2013, 18:39:05 »
Heipä vaan.

Tosiaan, madekoukkuja oon ajatellu laittaa tänävuonna ku viimevuonna sai tarpeekseen hauista ku tuli niitä ihan liikoja. Oon selaillu nettiä, mutta missää ei näyttäs olevan semmosta opasta/ohjetta miten sellainen valmistetaan?

Oisin tosi tyytyväinen jos sais mahollisesti jonkinlaisen kuvasarjan vaiheittan madekoukun valmistamisesta. Sen verran tiiän et paksuu naruu, keppi poikittain avannolle, paino yksihaarakoukku ja syötti. Maalaisjärkikihän sen kertoo.

Ongelma onkin siinä, miten se pitäisi koota, et se on varmasti pyytävä vehje? Pitääkö painon vai koukun olla siiman päässä? Pitääkö syötin olla pohjaa myöten vai hiukan pohjan yläpuolella? (Ite en suosis pohjaan laittamista, on monet syötit päätyny kilkin ruoaksi.) Kuinka paljon pitää keriä siimaa avantokepin ympärille? Onko luokki välttämätön?

Paljon on kysymyksiä... Jos edes paintilla viittis piirtää jonkinsortin kuvasarjan, oisin tyytyväinen. Paras ois toki video, mut emmää semmosia vaadi, ja jaksaako sitä nyt alkaa semmosta värkkään meikäläisen takia.

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista, jso niitä irtoo. :PP
Terve ja heipä hei!

Pilkkipera04

• Profiili
Vs: Madekoukku alusta loppuun.
« Vastaus #1 : Maaliskuu 09, 2017, 20:09:34 »
Tässä on nyt jonkinlainen kuva millä itse olen saanut hyvin matikoita.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2017, 20:13:24 kirjoittanut Pilkkipera04 »

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>